Aseara am fost la seminarul: Rainmaker Summit – Entrepreneur Success Program
A fost interesant si m-am gandit sa notez pentru voi cateva idei!
Seminarul a inceput cu Justin Devonshire
El a vorbit despre cum sa planifici si sa promovezi un eveniment live.
3 aspecte:
– pozitionarea ca autoritate (articole, materiale, video-uri / demonstreaza ca stii despre ce vorbesti domeniul tau. Creeaza evenimente gratuite in care sa vorbesti despre ceea ce faci, in acelasi timp aducand valoare celor prezenti.)
– creearea unei baze de date ( Baza de date este un bun foarte important, o data creat.)
– sa ajungi la cat mai multi oameni (evenimente gratuite – creezi baza de date – posibili prospecti)
Este important sa-ti cunosti produsul.
Sa creezi multa valoare. Este responsabilitatea ta ca ceea ce stii, ceea ce ai (produs) sa ajunga la cat mai multi oameni.
Gaseste o cale ca ceea ce ai tu de oferit sa ajunga la cat mai multi oameni. De acolo vin mai multi bani.
A mai vorbit despre IP (proprietate intelectuala)
Gaseste 3-5 principii importante in domeniu tau.
Ofera-le oamenilor si determina-i sa gandeasca diferit dupa intalnirea cu tine.
A insistat pe crearea de evenimente gratuite la care sa promovezi apoi, un produs sau un workshop in care sa aduci si mai multa valoare.
A vorbit despre importanta crearii unui canal de marketing (Facebook, email, google, ziar etc.)
Iar calea testata catre promovarea corecta este:
RECLAMA UNUI EVENIMENT – PAGINA IN CARE SA SE FACA INREGISTRARE (pt baza de date) – EVENIMENT (PAGINA)- PROMOVARE EVENIMENT SAU PRODUS ( a insistat pe acest ultim pas)
Sa creezi un eveniment gratuit, sa aduci valoare si sa nu promovezi nimic apoi, sa nu ii duci pe oameni catre ceva…este o greseala.
A incheiat cu ideea: Cum ar fi daca ai crede ca totul a fost creat sa te ajute, sa te sustina (media, alte resurse)?
Apoi a continuat IRINA ALIONTE
A vorbit despre mituri in PR (relatii cu publicul)
– Am nevoie de relatii
– Nu sunt inca faimos
– Nu doresc sa cersesc atentia ziaristilor
– Mi-e teama de a fi expus – ce vor crede ceilalti
– Sunt cele mai intalnite mituri si temeri in acelasi timp.
De ce sa ne folosim de media (parghia reprezentata de media)?
– atrage clienti buni (high paying clients) – ei vin catre tine
– creezi o baza de date
– primesti mai multe angajamente unde sa vorbesti despre tine, produsul tau sau compania ta
– devii cunoscut ca expert
– castigi diverse premii in domeniul tau
– stabilirea autoritatii
– construiesti incredere si credibilitate
A vorbit de formula in 4 pasi pentru a obtine acest lucru:
1. Gaseste nisa careia te adresezi (select target media)
2. Construieste-ti povestea (craft your story)
3. Pitch your story ( fa povestea relevanta, personalizeaz-o)
4. Pastreaza legatura (Follow-up / ask for feedback)
A urmat BILL WALSH
A promovat programul sau in care te ajuta sa transformi viziunea ta despre succes in realitate.
Idei principale:
VREI SA FACI MULTI BANI, REZOLVA PROBLEME MARI (gaseste solutii la problemele oamenilor)
CREEAZA MULTA VALOARE
BUSY (ocupat, cu multe treburi) – inseamna BROKE (falit)
TREBUIE SA TE DAI DIN CALEA TA
CLEAR VISION (unde vrei sa mergi – sa fie clar in mintea ta)
CHANGE THE CONVERSATION (daca vrei sa schimbi rezutatele din viata ta, primul lucru care trebuie schimbat este conversatia din mintea ta)
EVITA PERSOANELE NEGATIVE (de fapt a zis sa le inlocuim 🙂 )
GANDESTE-TE LA CE ESTI FOARTE BUN SI CUM II POTI AJUTA PE CEILALTI?
CREEAZA PRODUSE (cd-uri, carti) / NU FI LENES CU PROPRIETATEA TA INTELECTUALA
VIZIUNEA ESTE IMPORTANTA – TE TRAGE CATRE VISELE TALE
CLIENTII TAI MERITA TOT CEEA CE POTI OFERI TU MAI BUN! (your very best)
ESTE VITAL SA-TI CUNOSTI DE CE-UL?
De ce faci ceea ce faci?
Ce te misca in strafundul sufletului? (what moves you at the core level)
CINE VANEAZA BANII, RAMANE SARAC
CINE SERVESTE PE ALTII, ACELA CASTIGA BANI MULTI!
Ideea care cumva mi s-a parut cireasa de pe tort, pentru ca se aplica in tot ceea ce facem:
IF YOU KNOW – AND IF YOU DON`T DO – YOU DON`T KNOW
Daca stii si nu faci – e ca si cand nu stii!!
Acestea au fost ideile principale din seminarul de aseara.
Sper sa va foloseasca si daca sunteti la momentul potrivit sa le si aplicati 🙂
Cu tot dragul,
Miky
Felicitari! Am luat aproape aceleasi notite.
Chiar a fost un eveniment interesant, care a strans oameni valorosi in sala.
A fost o proba, pentru multi dintre noi, faptul ca s-a vorbit in engleza.